
Selena Gomez, 25 år, deltar i sin andre reklamekampanje for Puma, og denne gangen som en ballerina for selskapets kolleksjon En Pointe, som er et samarbeid med danserne i New York City Ballet.
I kampanjen viser Gomes frem klær og Pumas nye sko, Phenom Satin. Skoene kommer i rosa pastell og etterligner skoene til en ballerina. Er du ikke en fan av rosa så kan du ta det med ro: du får også Fierce Satin i helt svart.
Inspired by ballerinas. Worn by Selena. Our En Pointe Collection was made for your every movement. @selenagomez #DoYou pic.twitter.com/dqsQMtl6Cq
— PUMA (@PUMA) January 18, 2018
Puma: hun viser fryktløshet!
‘Jeg føler meg trygg. Jeg føler at jeg vokser. Jeg føler at jeg har kontroll. Jeg er modig.’ Dette sa Selena selv om å jobbe med Puma, og det er verdt å merke seg at også eks-kjæresten, The Weeknd, har et samarbeid med klesgiganten.
‘Ja, jeg er ikke bestandig perfekt, men jeg er bestandig MEG, ingen filter, bare Selena Gomez’, la hun til.
Fans av Selena, såkalte Selenators, er ikke de eneste som får inspirasjon til trening fra Gomes. Også Puma har lagt merke til at hun har vært aktiv på treningsfronten i det siste:
‘Selenas fleksible stil fører henne fra treningssalen til den røde løperen over hele kloden. Hennes fryktløshet reflekteres i kolleksjonen med dristighet og et uttrykk som krever oppmerksomhet’ sier Puma i en uttalelse.
https://www.instagram.com/p/BeGGMnalJis/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_ufi